Nasze zdrowie – nasza pasja

By | 9 października 2019

REGULAMIN KONKURSU PLASTYCZNEGO

NASZE ZDROWIE – NASZA PASJA

 

  1. Organizatorzy konkursu:

 

  1. Szkoła Podstawowa im. Jana Raka w Husowie.
  2. Towarzystwo Oświatowo – Kulturalne TAHUMA.
  3. Konkurs plastyczny organizowany jest w ramach realizacji zadania publicznego
    „Nasz taniec – nasza pasja” dofinansowanego z budżetu Gminy Markowa
    z Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii.

 

  1. Cele konkursu:

 

  1. promowanie zdrowego stylu życia,
  2. edukacja dzieci w zakresie znajomości zasad zdrowego odżywiania,
  3. uporządkowanie i poszerzanie wiedzy na temat zdrowia,
  4. kształtowanie u dzieci postaw odpowiedzialności za własne zdrowie,
  5. uwrażliwienie dzieci na szkodliwe oddziaływanie alkoholu, nikotyny, narkotyków i innych środków psychoaktywnych na zdrowie człowieka,
  6. doskonalenie zdolności manualnych i rozwijanie ekspresji plastycznej.

 

  • Zasady konkursu:

 

  1. Czas trwania konkursu: od 8 października 2019 r. do 31 października 2019 r.
  2. Uczestnicy: dzieci z kl. I – III Szkoły Podstawowej Im. Jana Raka w Husowie.
  3. Wymagania techniczne:
  • samodzielna twórczość plastyczna dziecka,
  • technika dowolna,
  • format pracy: A4, płaska lub przestrzenna.
  1. Metryczka: Każda praca powinna mieć dołączoną metryczkę zawierającą: imię i nazwisko dziecka – autora pracy, wiek dziecka – autora pracy, grupę, do której uczęszcza dziecko – autor pracy (Załącznik nr 1 do Regulaminu konkursu).
  2. Kryteria oceny:
  • zgodność z tematem,
  • samodzielność wykonania,
  • oryginalność ujęcia tematu i pomysłowość,
  • estetyka i staranność wykonania.
  1. Komisja Konkursowa: Prace konkursowe oceniane będą przez specjalnie powołaną Komisję Konkursową, wybraną spośród przedstawicieli Rady Pedagogicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Raka w Husowie.
  2. Nagrody: W konkursie przewidziano nagrody za I miejsce, II miejsce i III miejsce oraz wyróżnienia.
  3. Termin składania prac: Prace należy składać u wychowawców klas I – III w nieprzekraczalnym terminie do dn. 31 października 2019 r.
  4. Rozstrzygnięcie konkursu oraz wręczenie nagród nastąpi do dnia 29 listopada 2019 r. Wyniki konkursu zostaną również opublikowane na stronie szkolahusow.pl .
  5. Uwagi końcowe:

 

  1. Prace pozostają do dyspozycji organizatorów.
  2. Zdjęcia nagrodzonych prac zostaną opublikowane na stronie internetowej szkoły: szkolahusow.pl
  3. Wystawa prac: Po zakończeniu konkursu przewiduje się wystawę nagrodzonych
    i wyróżnionych prac. Wystawa zorganizowana zostanie na szkolnym korytarzu.

 

pobierz metryczkę pracy (plik doc)

 

 

Towarzystwo Oświatowo – Kulturalne

TAHUMA



Konkurs organizowany w ramach realizacji zadania publicznego pt. „Nasz taniec – nasza pasja”, dofinansowany z budżetu Gminy Markowa z Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii.