Dział: Praca, moc, energia
Forma przygotowania: samodzielna praca ucznia – metoda lekcji wyprzedzającej i webquest (materiały wskazane przez nauczyciela i dostępne w sieci Internet).
– nauczyciel przeprowadził również dodatkowe zajęcia ZOOM o charakterze wyjaśniająco-organizacyjnym
Konkurs był dedykowany klasom siódmym.
Liczba uczestników: 3 (z klasy 7a)
Konkurs przeprowadzono online w dniu 26.03.2021 r. Rozpoczęcie o godz. 14.00.
Uczniowie w czasie nie przekraczającym 45 minut mieli rozwiązać zadania udostępnione
na testportalu.
Zadania o treściach oryginalnych (wymyślone przez nauczyciela) podzielone były na 3 części:
- Opanowanie pojęć (jednokrotny lub wielokrotny wybór)
- Rozumienie pojęć i zależności (jednokrotny lub wielokrotny wybór + jedno zadanie typu prawda –fałsz)
- Zadania obliczeniowe (zadania otwarte).
Uczniowie uzyskali średni wynik na poziomie 70,8% .
Średni czas wykonania zadań to ok. 33 minuty
Szczegółowe zestawienie wyników:
I miejsce – Kamil Gargała – 87,5 % punktów.
II miejsce – Jakub Styś – 68,8% punktów.
III miejsce – Karolina Bar – 56,3% punktów
Wnioski nauczyciela:
Jestem zadowolony z dobrego, samodzielnego przygotowania uczniów i uzyskania przez nich dobrych i bardzo dobrych wyników. Uczniowie zasłużyli na docenienie.
Niestety liczba uczestników nie była duża.
Uważam, że warto kontynuować takie konkursy w przyszłości.
Marek Kochmański